نصب کرکره برقی پلی کربنات شفاف

نصب کرکره برقی پلی کربنات شفاف

کرکره برقی پلی کربنات شفاف با تیغه های پلی کربناتی، از جمله کرکره برقی های مقاوم و بادوام به حساب می آید. به علاوه، اگر می خواهید امنیت و زیبایی را با هم داشته باشید، کرکره برقی پلی کربنات شفاف انتخاب مناسبی است. از ویژگی های دیگر این نوع کرکره برقی می توان به شفاف بودن، قابلیت ضد حریق و نسوز بودن اشاره کرد. تا انتهای این مقاله با کهربادر همراه باشید تا شما را بیشتر با کرکره برقی پلی کربنات آشنا کنیم.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟
درب اتوماتیک شیشه ای
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
کهربادر

رنگ بندی کرکره برقی پلی کربنات شفاف

کرکره برقی پلی کربنات شفاف در رنگ ها و طرح های متنوعی برای شما ساخته می شود. به طوری که می توانید، رنگ کرکره برقی خود را هماهنگ با رنگ ساختمان به رنگ های عسلی، قهوه ای روشن، طوسی، شیشه ای، صورتی، یا بنفش سفارش دهید. این نوع کرکره برقی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، به یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین کرکره برقی ها تبدیل شده است. برخی از افراد به اشتباه به این کرکره ها، کرکره برقی شفاف نیز می گویند. اما باید بدانید که در تولید این نوع کرکره برقی، شیشه ای به کار نرفته است. فرایند تولید این کرکره برقی به این صورت است که قطعات شفاف کنار یکدیگر قرار می گیرند و یک دیواره را تشکیل می دهند. در بازار تولید و نصب کرکره برقی، دو نوع کرکره برقی شفاف وجود دارد: کرکره برقی شفاف زواری یا غضروف آلومینیوم و کرکره برقی شفاف لوله ای (میل ترانس آلومینیوم یا استیل). میزان ضخامت، طول و عرض قطعه پلی کربن و قطر لوله نوع این نوع کرکره برقی را مشخص می کند. اگر می خواهید نسبت به امنیت کرکره برقی خود اطمینان حاصل کنید، ضخامت قطعه پلی کربن در کرکره برقی باید بیشتر باشد. در نتیجه قیمت آن گران تر خواهد بود. ضخامت عادی تیغه های پلی کربن از 3 تا 6 میلی متر است. همچنین، وزن این قطعه ها حدود 9 تا 11 کیلوگرم است.این نوع رنگ بندی ها ممکن است در درب اتوماتیک شیشه ای هم که مثل کرکره و دزدگیر اماکن برای موارد امنیتی استفاده می شود هم استفاده شود.

همه چیزدرباره ی کرکره برقی پلی کربنات شفاف

ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات شفاف

قبل از آشنایی با ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات به شما استفاده از دزدگیر خانه را پیشنهاد می کنیم که مکمل مهمی برای امنیت خانه شماست. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد، آرام و بی سر و صدا بودن است. یعنی برخلاف اکثر کرکره برقی ها که سر و صدا دارند، این نوع کرکره برقی سر و صدایی ندارد. ویژگی های متنوع ، آن را به گزینه ای مناسب برای پارکینگ ها، بانک ها و ساختمان های امنیتی، و صرافی ها تبدیل کرده است. همچنین اکثر طلافروشی ها و فروشگاه هایی که محصولات گران قیمت می فروشند، از این نوع کرکره ها استفاده می کنند. علاوه بر این، می توان از داخل ساختمان بیرون را مشاهده کرد. بنابراین، با شفاف بودن کرکره برقی، انجام اقدامات امنیتی ساده تر می شود. همانطور که می دانید جنس آنها، پلی کربنات است که می تواند به صورت ترکیبی با تیغه های دیگر استفاده شود. این نوع تیغه ها وارداتی هستند و از آلمان وارد می شوند. به این نوع کرکره ها، کرکره برقی فولاد پلاستیکی نیز می گویند. علاوه بر اینکه از نظر ضخامت، انواع مختلفی دارند، تیغه های پلی کربنات نیز به دسته های مختلف تقسیم می شوند. انواع تیغه های پلی کربنات به شرح زیر هستند: پلی کربنات طرح S، پلی کربنات طرح تخت، طرح s غضروف دار، پلی کربنات آنفیت، و رول گیتر. مزیت دیگر؛ ضد حریق بودن آن است. گرچه دمای ذوب پلی کربنات پایین تر است. اما در هنگام حریق، از بروز آتش به بخش دیگر جلوگیری می کند.

ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات شفاف

قیمت کرکره برقی پلی کربنات شفاف

عوامل مختلفی روی قیمت کرکره برقی پلی کربنات تاثیر می گذارند. از جمله این عوامل می توان کیفیت و برند مواد اولیه، ضخامت تیغه شفاف و وزن هر متر مربع، جنس لوله بین تیغه ها و رنگ آنها اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد خرید و نصب با ما تماس بگیرید.

مزایای کرکره برقی پلی کربنات شفاف

همان طور که می دانید کرکره برقی پلی کربنات شفاف جزو کرکره های اتوماتیک محسوب می شود که می توان از آن در مکان های مختلف اعم از فروشگاه ها ، منازل ، پارکینگ ، مغازه ها و … استفاده کرد. این نوع از کرکره ها مزایای زیادی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

مزایای کرکره برقی پلی کربنات شفاف

نگهداری آسان

برای نگهداری از “کرکره برقی پلی کربنات شفاف” نیاز به کار خاصی نیست. فقط کافیست تا هر چند وقت یکبار اقدام به بررسی و چک کردن قطعات و بخش های مختلف آن کنید. سرویس های دوره ای باعث می شود که عملکرد و راندمان کرکره برقی حفظ شود و در طول زمان دچار هیچ گونه استهلاک و خرابی نشود. اگر قطعه ای در حال خراب شدن باشد با بررسی آن می توان از خرابی بیشتر جلوگیری کرد.

ضد ضربه و مقاوم

حتما می دانید که در دنیای امروز تعداد سرقت ها در حال افزایش است. اغلب سارقین با بروز کردن خود ، از سیستم های مخافطتی زیادی عبور می کنند و به سرقت از محل مورد نظر می پردازند. کرکره های پلی کربنات کاملا نشکن و ضد ضربه هستند به نحوی که با شدیدترین ضربه ها نیز نمی توان آن ها را از پای درآورد.

ضد حریق

ماده پلی کربنات به عنوان یک ماده مقاوم در برابر آتش و حرارت محسوب می شود. به نحوی که می تواند دمای بیش از 400 درجه سانتی گراد را نیز تحمل کند. این نوع از کرکره ها در مکان های شلوغ و پرتردد مانند مجتمع های مسکونی ، تفریحی و تجاری نصب می شوند تا در صورت وقوع هر گونه آتش سوزی ، محل مورد نظر و جان افراد از حریق در امان بماند.

ضد اشعه خورشید

هنگامی که استفاده از درب های معمولی و آهنی رایج بود یکی از گلایه های همیشگی مشتریان رنگ رفتگی ، زنگ زدگی و پوسیدگی درب بود. زیرا اشعه مضر آفتاب بر روی درب آهنی تاثیر نامطلوب می گذارد .به نحوی که بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه شاهد افت کیفیت آن خواهیم بود. اما کرکره های پلی کربنات فاقد این ایراد هستند. زیرا علاوه بر ماده و متریال مرغوب در ساخت آن ها ، از رنگ های الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی آن استفاده می شود. این رنگ ها در برابر عواملی همچون پوسیدگی ، اکسیداسیون ، رطوبت و … مقاوم هستند و می توانند در طول سال های متمادی سالم ، تمیز و براق بمانند.

مقاوم در برابر اشعه های مضر خورشید

تنوع در رنگ

در ابتدای مطلب به رنگ بندی و تنوع رنگ در تولید کرکره های برقی پلی کربنات شفاف اشاره کردیم .شما می توانید رنگ و طرح مورد نظر خود را بر اساس فاکتورهایی همچون نمای ساختمان ، دکوراسیون و … انتخاب کنید. وجود تنوع زیاد در طرح و رنگ بندی دست مشتری را در انتخاب باز می گذارد و این اختیار را به او می دهد که بهترین رنگ را بر اساس سلیقه خود برگزیند.

شفاف

پلی کربنات نوعی ماده شفاف است که ویژگی های زیادی دارد. کرکره هایی که از این ماده تولید می شوند بسیار شفاف هستند و می توانند جلوه ای مانند شیشه را ایجاد کنند. قطعا زیبایی این نوع از کرکره ها نسبت به مدل های دیگر بیشتر است.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
به کمک نیاز دارید؟