دزدگیر اماکن msco

دزدگیر اماکن msco چه قابلیت هایی دارد؟ در دنیای امروز نیاز به نصب دستگاه های حفاظتی و امنیتی از اهمیت زیادی برخوردار شده است. زیرا سارقان در کمین فرصت هستند تا بتوانند وارد خانه شوند و اشیای باارزش آن را به سرقت ببرند. به همین دلیل استفاده از انواع دزدگیر سبب می شود که این فرصت از سارقان گرفته شود.

در واقع دزدگیر خانه امنیت محل زندگی ما در برابر سرقت را تامین می کند، و دزدگیرهای اماکن از محل کار ما محافظت می کنند. در این مطلب شما را با دزدگیر اماکن msco و ویژگی های مختلف آن آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با دزدگیر اماکن msco

دزدگیر اماکن msco دارای قابلیت هایی است که از خانه ، محل کار و مکان مورد نظر شما بیشترین محافظت را انجام خواهد داد. در مطالب قبلی به این موضوع اشاره کردیم که اغلب سارقین با مشاهده دزدگیر در محل مورد نظر یا شنیدن هشدار آن سریعا از محل دور می شوند و از سرقت صرف نظر می کنند. از این رو توصیه می شود از دزدگیر اماکن نظیر دزدگیر اماکن msco استفاده کنید. اما سوالی که در این به آن پاسخ خواهیم داد این است که این دزدگیر چه ویژگی هایی دارد که می تواند از محل زندگی یا کار در برابر سارقین محافظت کند؟ برای دریافت پاسخ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دزدگیر اماکن msco

تاثیر برند و کیفیت در انتخاب دزدگیر

قبل از اینکه به بررسی ویژگی های دزدگیر msco بپردازیم شما را با تاثیر کیفیت و برند در انتخاب آشنا می کنیم. در حال حاضر برندهای مختلفی در ایران و جهان در حال تولید سیستم های حفاظتی مانند دزدگیر ، دوربین مداربسته ، آیفون تصویری ، سنسور و … می کنند. هر کدام از این تولیدات بر اساس یک تکنولوژی خاص ساخته می شود و قطعا از قیمت های مختلفی نیز برخوردار هستند. اما نقش کیفیت انکار نشدنی است. توصیه می کنیم به منظور محافظت هر چه بیشتر از محل زندگی و کار خود اقدام به انتخاب یک برند عالی و با کیفیت کنید.

برخی از افراد تصور می کنند که نصب دزدگیر فقط در محل کار و مغازه های مختلف انجام می شود. در صورتی که دزدگیرها را می توان در خانه ها ، مجتمع های اداری و حتی کارخانجات و سوله های صنعتی نیز نصب کرد. زیرا این مکان ها نیز به مراقبت نیاز دارند. چه بسا سارقین در کمین مشاغلی هستند که دارای تجهیزات گران قیمت و بزرگ می باشند.

ویژگی های دزدگیر اماکن msco

سنسور حرکتی

 یکی از مهم ترین تجهیزات دزدگیر سنسور حرکتی است. زیرا این قطعه وظیفه تشخیص حرکات در اطراف را دارد و می تواند به موقع از خطر مطلع شده و واکنش صحیح از خود نشان دهد. سنسورهایی که در دزدگیرها تعبیه می شوند در دو نوع با سیم و بی سیم هستند که می توان گفت نوع بی سیم از اعتبار بیشتری برخوردار است. دزدگیر اماکن msco نیز از سنسورهای بی سیم بهره می برد که این امکان را به شما می دهد که آن را در زوایای مختلف و دور از چشم سارقین نصب کنید. سنسورهای با سیم از یک ایراد بسیار بزرگ برخوردار هستند و آن هم دیده شدن توسط سارقین و دشواری در نقل و انتقال است. البته قیمت سنسورهای با سیم ارزان تر از نوع بی سیم است. اما اگر بخواهید هزینه کابل کشی را حساب کنید متوجه خواهید شد که تهیه سنسور بی سیم مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سنسور مگنت

دزدگیر اماکن msco دارای سنسور مگنت است. این سنسور به منظور کنترل درب و پنجره های موجود در مکان مورد نظر استفاده می شود. اگر درب و پنجره ای که در مقابل دزدگیر قرار دارد باز و بسته شود ، دزدگیر متوجه خطر می شود و هشدار آن فعال می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم دزدگیر را در مکانی نصب کنید که درب و پنجره در مقابل آن قرار نداشته باشد. این موضوع از اصلی ترین دلایل هشدار کاذب دزدگیرها محسوب می شود.

سنسور تشخیص دود

دزدگیر اماکن msco با دارا بودن سنسور تشخیص دود می تواند به عنوان یک سیستم اعلام حریق نیز عمل کند و در هنگام وقوع آتش سوزی ، اطرافیان را از خطر مطلع سازد. معمولا در مکان های پرتردد مانند بانک ها ، ادارات ، مجتمع های مسکونی ، مجتمع های تفریحی و تجاری از این نوع سنسور که در دزدگیر اماکن msco وجود دارد استفاده می شود.

کنترل از راه دور

اغلب دزدگیرهای اماکن دارای قابلیت کنترل از راه دور هستند. دزدگیر اماکن msco نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توانید در هر مکان جغرافیایی که حضور دارید از موقعیت محل باخبر باشید. کنترل از راه دور توسط ارسال پیامک و حتی تماس امکان پذیر است. در برخی از مدل های دزدگیر می توانید اقدام به شنود صدای محیط کنید و از بابت امن بودن آن مطمئن شوید.

سیم کارتی

دزدگیر اماکن برند msco در دو نوع سیم کارتی و تلفن ثابت طراحی و تولید شده است. اغلب مشتریان ترجیح می دهند اقدام به انتخاب نوع سیم کارتی آن کنند. زیرا قابلیت های بیشتری نسبت به نوع تلفن ثابت دارد. دزدگیرهای تلفن ثابت فقط برای مکان هایی قابل استفاده است که دارای خط تلفن ثابت هستند و اگر فاقد این خط بودند امکان استفاده از طریق سیم کارت وجود ندارد. اما دزدگیرهای سیم کارتی را می توان در تمام محیط ها نصب کرد. همان طور که نام دزدگیر سیمکارتی پیداست می توانید شماره های مختلفی مانند مرکز پلیس ، شماره خودتان و دوستان تان را در آن ذخیره کنید تا اگر مکان مورد نظر دچار حوادثی از جمله آتش سوزی ، سرقت و … شد شما ، پلیس و اطرافیانتان از آن مطلع شده و اقدام به جلوگیری از آن کنید.

دزدگیر اماکن msco

گارانتی و خدمات پس از فروش

متاسفانه برخی از مشتریان کیفیت و خدمات پس از فروش را فدای مسائلی همچون قیمت می کنند. به طور معمول محصولاتی که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند. دزدگیر اماکن msco نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توانید بعد از تهیه محصول از تمام خدمات شامل گارانتی بهره مند شوید. انجام خدمات مربوطه توسط کارشناسان و تکنسین ها انجام می شود. این خدمات شامل نصب ، تعمیر ، تعویض قطعات و … است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *