بهترین برند تیغه کرکره برقی

بهترین برند تیغه کرکره برقی دارای مشخصات زیادی است که قبل از انتخاب و خرید باید آن ها را در نظر بگیرید. برندهای مختلفی در حوزه تولید تیغه های کرکره برقی فعالیت می کنند که اغلب آن ها نیز دارای سطح خوبی از نظر کیفیت هستند. اما مهم تر از انتخاب برند , انتخاب مشخصات تیغه است. در این مقاله به معرفی بهترین برند تیغه کرکره برقی از لحاظ مشخصات می پردازیم. همچنین برای اطلاعات بیشتر از قیمت کرکره برقی و نصاب کرکره برقی با کارشناسان ما در کهربا در تماس بگیرید.

 

بهترین برند تیغه کرکره برقی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین برند تیغه کرکره برقی دارای چه ویژگی هایی است؟ در سال های گذشته که کرکره های اتوماتیک رواج زیادی نداشتند اغلب افراد با نصب کرکره های معمولی از مغازه , پارکینگ و فروشگاه های خود مراقبت می کردند. اغلب این کرکره دارای کیفیت پایینی بود و در گذر زمان نیز به سرعت کیفیت و زیبایی خود را از دست می داد. اما با رونق گرفتن و استقبال مردم از صنعت درب های اتوماتیک اغلب افراد دست به انتخاب آن ها زدند و برای منازل مسکونی , فروشگاه ها , مجتمع های رفاهی و پارکینگ ها از آن ها استفاده کردند. اما بهترین برند تیغه کرکره برقی از لحاظ کیفیت کدام است؟ کرکره برقی اتوماتیک باید بر اساس چه پارامترهایی انتخاب شود؟

مشخصات بهترین برند

رنگ الکترواستاتیک

رنگ الکترواستاتیک از رزین و ذرات خشک تشکیل می شود که با ترکیب رنگ دلخواه به وسیله تپانچه بر روی تیغه پاشیده می شود. تیغه بعد از رنگ آمیزی در کوره قرار می گیرد تا برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم شود.

وزن تیغه

هر چه وزن تیغه بیشتر باشد نشان دهنده تحمل وزن بالای درب به وسیله آن است. بهترین برند تیغه کرکره برقی برندی است که بتواند وزن زیادی را تحمل کند.

میزان آلومینیوم به کار رفته

آلومینیوم جزو فلزاتی است که از مقاومت بالایی برخوردار است. تیغه های آلومینیومی جز مرغوب ترین تیغه ها در بازار هستند که می توانند مزایای زیادی را در اختیار شما قرار دهند و در طول سالیان متمادی نیز کیفیت خود را حفظ می کند.

متریال پلی کربنات

بهترین تیغه های کرکره برقی تیغه های پلی کربنات هستند. این تیغه ها که به نام تیغه های شفاف نیز شناخته می شوند علاوه بر زیبایی و جذابیت دارای خصوصیاتی از جمله ضد حریق و ضد سرقت بودن است که موجب افزایش امنیت آن تا چند برابر شده است.

بهترین برند تیغه کرکره برقی

برند کارخانه

برندهای خوش نام مناسب ترین گزینه برای انتخاب هستند. سال ها سابقه و تجربه در پشت برندها وجود دارد که انتخاب آن ها می تواند خدمات پس از فروش و گارانتی مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. اغلب این شرکت ها دارای تکنسین ها و متخصصینی هستند که در صورت بروز هر گونه مشکل به محل آمده و اقدام به رفع مشکل می کنند.

ریل

ریل کرکره برقی دارای دو نوع آهنی و آلومینیومی هستند که نوع آلومینیومی از کیفیت بالایی برخوردار است. ویژگی هایی مانند دوجداره بودن , عدم وجود ناخالصی , مقاومت بالا و رنگ الکترواستاتیک در این نوع از تیغه ها وجود دارد. اما تیغه های آهنی در گذر زمان دچار آسیب های فراوانی می شوند که مهم ترین آن ها پوسیدگی و فرسودگی است.

موتور

موتور کرکره برقی از فاکتورهای مهم در تعیین بهترین برند تیغه کرکره برقی است. موتورهایی که در بازار وجود دارند و بسیار رایج هستند دارای دو نوع توبلار و ساید هستند. موتورهای ساید به نام موتورهای صنعتی شناخته می شوند که علاوه بر تحمل وزن بالا قابل استفاده در مکان هایی هستند که درب آن ها دارای ابعاد زیادی است. موتورهای ساید جزو قدرتمندترین موتورها هستند که در هنگام باز و بسته شدن کمترین صدای ممکن را از خود تولید می کنند. مناطقی مانند کارخانجات و مجتمع های بزرگ و عمومی گزینه مناسبی برای نصب موتورهای ساید هستند.

و اما موتورهای توبلار نقطه مقابل موتورهای ساید محسوب می شوند. این موتورها برای ابعاد کوچک و منازل شخصی قابل استفاده هستند. پارکینگ هایی که دارای درب با ابعاد کوچک هستند نیز می توانند گزینه مناسبی برای نصب این نوع از موتورها به شمار روند. زیرا نسبت به موتورهای ساید وزن کمتری را تحمل می کنند و اگر به خوبی روغنکاری و سرویس شود در هنگام باز و بسته شدن کم ترین صدا را از خود تولید خواهد کرد.

مقاومت

شرایط محیطی بیشترین تاثیر را در کیفیت و حفظ ظاهرکرکره بر جای می گذارند. عواملی مانند باران های اسیدی و طوفان می تواند موجب رنگ پریدگی آن شود. پس بهتر است نوعی از برند را انتخاب کنید که در برابر عوامل محیطی مقاومت بالایی دارد.

بهترین برند تیغه کرکره برقی

قابلیت شستشو

یکی از پارامترهایی که می تواند کیفیت تیغه های کرکره برقی را مشخص کنند قابلیت شستشوی آن است. در گذر زمان تیغه کرکره برقی دچار آلودگی مانند جذب گرد و غبار می شود. نفوذ گرد و غبار به مناطقی از کرکره مانند ریل موجب می شود تا هنگام باز و بسته شدن صدای نابهنجار از آن تولید شود.

ضد حریق

ضد حریق بودن از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی های تیغه کرکره برقی است. اگر قصد دارید کرکره های اتوماتیک را در امکان عمومی مانند مجتمع های تفریحی و رفاهی نصب کنید باید از تیغه های پلی کربنات استفاده کنید. زیرا این تیغه ها قابلیت تحمل دما تا 300 درجه را دارند و بر اثر دمای بالا آب نمی شوند. این مساله موجب می شود تا امنیت افراد به خطر نیفتد و حریق به درون ساختمان منتقل نشود.

ضد سرقت

بهترین برند تیغه کرکره برقی برندی است که ضد سرقت باشد. زیرا این نوع از کرکره های اتوماتیک اغلب در مکان هایی نصب می شوند که جنبه امنیتی دارند مانند طلا فروشی و بانک ها. این اماکن به این دلیل که از نظر امنیتی حائز اهمیت هستند باید مقاومت بالایی در برابر سرقت داشته باشند. البته شما در مکان های دیگر برای کمتر هزینه کردن و برخورداری از امنیت بالا می توانبد از درب پارکینگ که برای باز و بسته کردن آن از جک درب پارکینگ استفاده می شود، بهره مند شوید که البته قیمت جک پارکینگ با توجه به انواع و اقسام متفاوت موجود در بازار مختلف است که شما با توجه به نیازتان می توانید انتخاب صحیحی داشته باشید و با یکبار هزینه کردن برای این نوع جک، خیال خود را از هزینه های جانبی دیگر راحت کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *