استفاده از انواع دزدگیر خانه راهکاری عالی برای افزایش امنیت و جلوگیری از ورود سارقان به منزل است. دزدگیرها در انواع مختلف وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند. اگر شما هم می خواهید امنیت محل زندگی خود را بالا ببرید با بررسی انواع دزدگیر خانه و انواع دزدگیر های حفاظتی همراه باشید. پس از معرفی 3 برند از این ابزار امنیتی به نکات طلایی در هنگام خرید آن نیز اشاره می کنیم.

 

انواع دزدگیر خانه 

انواع دزدگیر خانه کدامند و چه ویژگی های دارند ؟ در حال حاضر یکی از معضلات جامعه ما عدم امنیت است و تعداد سارقان به حدی زیاد شده که هیچ فردی نمی تواند بدون نگرانی سفر کند و یا ساعت های طولانی خانه خود را خالی از سکنه بگذارد. حتما شما هم این نگرانی را تجربه کرده اید و همواره به دنبال راهی برای افزایش امنیت محل زندگی خود بوده اید. نصب و بکارگیری انواع دزدگیر خانه یک روش عالی برای بالا بردن امنیت مکان است. این دزدگیرها در برندهای مختلفی در بازار موجود هستند که ما در ادامه مطلب شما را با 3 برند مشهور و با کیفیت آشنا می کنیم.

 

برند فایروال FIREWALL   

برند فایروال یک برند ایرانی و خوش نام است که چندین سال است در زمینه تولید سیستم های حفاظتی مانند دزدگیر خانه و اماکن فعالیت می کند. این مجموعه دارای تیمی متخصص و کارشناس می باشد که تلاش می کند تا با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی را تولید کنند که قابل رقابت با برندهای خارجی باشد. تا کنون برند فایروال که از بهترین برندهای ” انواع دزدگیر خانه ” محسوب می شود رضایت مشتریان خود را جلب کرده و توانسته اعتماد آن ها را به عنوان یکی از مهم ترین سرمایه های خود در نظر بگیرد. انواع دزدگیر برند فایروال را در ادامه نام می بریم.

 

F6  

مدل F6 به عنوان ساده ترین مدل دزدگیر برند فایروال شناخته می شود زیرا در صورت بروز خطر قادر به تماس گرفتن نیست. این نوع از مدل دزدگیر خانه ” بدون تلفن کننده ” معرفی می شود.

 

F7  

مدل F7 یک درجه بالاتر از مدل قبلی به حساب می آید. به این معنی که قادر به تماس گرفتن با تلفن ثابت است. اگر خانه ای فاقد تلفن ثابت باشد نمی تواند از این امکان استفاده کند.

 

F9  

مدل F9 یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین انواع دزدگیر خانه محسوب می شود زیرا قادر به تماس گرفتن از طریق سیم کارت است و شما در هر مکانی که حضور داشته باشید می توانید از امکانات آن بهره بگیرید. داشتن صفحه نمایشگر به زبان فارسی و سخن گو بودن آن موجب می شود تا شما بتوانید تنظیمات آن را راحت تر انجام دهید.

 

F10  

مدل F10 علاوه بر داشتن امکان تماس سیمکارتی قادر به رله قطع و وصل جریان برق نیز می باشد. در این مدل از تکنولوژی پیشرفته تری استفاده شده است و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارد. در دزدگیرهای مدل F10  نیز مانند F9 از صفحه نمایشگر فارسی استفاده شده و با داشتن سخنگوی فارسی نیز می توانید تنظیمات مربوط به آن را بهتر انجام دهید.

انواع دزدگیر خانه کهربا در

 

مزیت دزدگیر فایروال 

اغلب برندها محصولات خود را به مدت 2 سال گارانتی می کنند اما این برند خوش نام ایرانی ” فایروال ” محصولات حفاظتی خود را به مدت 5 سال گارانتی می کند که این امر نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این برند است.

خدمات پس از فروش شرکت فایروال کامل بوده و همیشه مشتری را در اولویت قرار می دهند تا سریعا به آن ها رسیدگی کنند. یکی از مهم ترین مزایایی که شامل برند فایروال است دارا بودن نرم افزار فارسی است که امکان کنترل کردن دزدگیر خانه را از هر مکانی برای شما میسر می کند.

 

برند الکترونیک کاران کلاسیک Z4 ULTRA 64 PRO ”  

برند الکترونیک کاران تولید کننده یکی از بهترین انواع دزدگیر خانه است که فعالیت خود را در سال 1362 در کشور ایران شروع کرده است. این شرکت در طول سال ها فعالیت توانسته به جایگاه خوبی در صنعت سیستم های حفاظتی دست پیدا کند و لقب پر فروش ترین محصولات را نیز از آن خود کند.

دزدگیر کلاسیک دارای 4 زون است که می توانید قابلیت های متعددی را به آن اضافه کنید. به طور مثال متصل نمودن چشمی ، سنسور و …. از امکانات این برند محسوب می شود. این برند با مدل کلاسیک قادر به اتصال به تلفن کننده سیم کارت خور است که به کمک این ویژگی می توانید دزدگیر را از راه دور فعال یا غیر فعال کنید. این کار به وسیله پیامک قابل انجام می باشد.

حتما جالب است که بدانید به وسیله دزدگیر برند الکترونیک کاران و مدل کلاسیک می توانید درب برقی را نیز از راه دور باز کنید. این امر برای افرادی که چند روز دور از محل کار هستند عالی می باشد. زیرا این نمونه از دزدگیرها نه تنها در خانه بلکه در محل کار نیز نصب می شوند.

 

مزیت دزدگیر الکترونیک کاران 

دزدگیر الکترونیک کاران مدل کلاسیک می تواند گزارشات خود را از طریق پیامک برای صاحب خانه ارسال کند و او را در جریان اتفاقات قرار بدهد. یکی دیگر از مزایایی که در خصوص این دستگاه وجود دارد این است که شما قادر هستید تا وضعیت دستگاه و همچنین برق شهری را از طرق پیامک دریافت کنید.

قطعا تمام دزدگیرها دارای ریموت هستند. از مهم ترین مزایایی که می توان در خصوص مدل کلاسیک بیان کرد این است که شما می توانید به طور همزمان 15 ریموت با یکدیگر ست و آدرس دهی کنید.

 

دزدگیر برند سایلکس SILEX مدل SG7  

برند سایلکس یک برند ایرانی است که حدود 20 سال سابقه دارد. تولیدات این برند در ابتدای فعالیت خود فقط در حوزه تولید دزدگیر ماشین بود اما به مرور زمان که تجربه این شرکت افزایش پیدا کرد و متخصصین بیشتری در کنار او قرار گرفتند زمینه فعالیت خود را گسترش داد به نحوی که امروز تبدیل به یکی از غول های تولید کننده سیستم های حفاظتی در کشور است.

برند سایلکس که انواع دزدگیر اماکن را تولید می کند دارای یک مدل به نام SG7 می باشد که نوع از دزدگیرها سیمکارتی به شمار می رود. این مدل علاوه بر تماس تلفنی و ارسال پیامک دارای آژیر هوشمند نیز می باشد. تنظیمات مدل SG7  بسیار زیاد است و می تواند امکانات متعدد و جالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همچنین این دزدگیر دارای صفحه نمایشگر است که می توانید تنظیمات مورد نظر را بر روی آن مشاهده کنید.

 

مزیت دزدگیر سایلکس  

از مهم ترین ویژگی هایی که باعث افزایش امنیت دزدگیر سایلکس شده قابلیت نصب چشمی های حرکتی بی سیم هایپینگ کد است. این ویژگی موجب شده تا مشتریان رضایت بیشتری از کیفیت محصول داشته باشند. وجود خدمات پس از فروش عالی از دیگر مزیت های استفاده از برند سایلکس است. خدمات پس از فروش و پاسخ دهی شرکت به مشتریان خود جزو نشانه های متعهد بودن شرکت به مشتریان خود می باشد که برند سایلکس از این آزمون سربلند بیرون آمده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *